fórum pre Luxusné spoločníčky

    • • Aká je forma fungovania našej spoločnosti?

Naša spoločnosť nie je agentúra, ktorá spostredkováva prácu a poberá z nej percentuálny zisk, naša spoločnosť na základe Vašej žiadosti vytvorila internetovú prezentáciu Vašej osoby a zaviazala sa starať sa o ňu a zabezpečiť tú najvyššiu možnú návštevnosť čomu sa rovná čo najväčší počet ponúk na stretnutie, za toto si na základe zmluvy účtuje odmenu. V prípade, že sprevádzate iba Slovenskú a Českú klientelu, mesačný poplatok sa neuhrádza, uhrádzate iba jednorazový poplatok za vytvorenie prezentácie.

     • Kedy platím za služby?
Termín úhrady za službu je do 30 dní od spustenia Vašej web prezentácie a ďalšie platby vždy do príslušného dňa v mesiaci počas celej doby našej spolupráce. Dátum splatnosti je uvedený v zmluve, rovnako ako čísla účtov a sumy. Opäť,v prípade že sprevádzate iba Slovenskú a Českú klientelu, mesačný poplatok sa neuhrádza, uhrádzate iba jednorazový poplatok za vytvorenie prezentácie.

    • • Za čo platím?
Naša firma nie je agentúra, ale funguje formou inzertnej stránky. Platíte za to, že robíme Vašej web stránke reklamu vďaka ktorej získavate pracovné ponuky (maily) od klientov. Sprostredkujeme Vám kontakty na klientov, ktoré vám zostávajú a môžte ich využívať aj po skončení našej spolupráce.

    • • Mám veľa ponúk, ale nedarí sa mi. Platím i keď nevycestujem?
Naša firma sa zmluvne zaviazala zabezpečiť Vám každý mesiac dostatočnú návštevnosť stránky a tento záväzok si každý mesiac 100% plníme (každý deň sledujeme Vašu stránky štatistiku mailov a presne vieme koľko pracovných ponúk ste dostali), ako však dokážete tieto ponuky spracovať a koľkokrát sa vám podarí vycestovať však záleží len a len od vás. Web prezentáciu je potrebné uhradiť aj keď sa vám zo sprostredkovaných ponúk nepodarilo vycestovať keďže my za to nenesieme zodpovednosť. Ak ste mali dostatok pracovných ponúk, ale nevycestovali ste poplatok hradíte. Zoberte si napríklad stránku AVIZO.SK, predávate auto,záujemcovia Váš inzerát vidia, volajú Vám, ale auto sa Vám nepodarí predať, nie je to chyba avíza,ale predávajúceho.

    • • Zdá sa Vám, že máte málo ponúk, čo treba robiť?
V prvom rade okamžite kontaktovať Markétu a dohodnúť si osobné stretnutie.
V kancelárii vyhodnotíte štatistické údaje a navrhnete riešenie na zvýšenie Vašich pracovných ponúk. Nezačať telefonovať, mailovať ostatným dievčatám a šíriť paniku. Uvedomte si prosím, že každá dáma, ktorá je na stránke je Vašou konkurenciou a ak sa jej darí určite vám nebude radiť čo máte urobiť aby sa Vám darilo viac a preberali ste jej klientov. Samozrejme týmto netvrdím, že ste zákerné, alebo niečo podobné je to proste zdravý pud sebazáchovy a konkurenčný boj . Okamžite kontaktovať Markétu a dohodnúť si osobné stretnutie. V kancelárii vyhodnotíte štatistické údaje a navrhnete riešenie na zvýšenie Vašich ponúk.

    • • Úhradu za služby si nikdy nenechávajte na poslednú chvíľu. Prečo?
Splníte tak podmienky vernostného programu a získavate zľavu z poplatku, samozrejme máte o starosť menej budete tak v kľude, čo sa automaticky podvedome prenáša i do Vašej komunikácie s klientom, keďže nebudete pod tlakom a poplatok už budete mať uhradený pred termínom splatnosti uzatvoríte si tak viac stretnutí.

     • Ak chcem spoluprácu ukončiť, alebo prerušiť?
Podľa zmluvy o poskytovaní služieb je ukončenie poskytovania služieb zo strany objednávateľa možné bez udania dôvodu s jednomesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci doručenia výpovede druhému účastníkovi zmluvy (výpoveď zo zmluvy je potrebné zaslať mailom). Ukončiť spoluprácu môžte kedykoľvek, Vaša web prezentácia môže byť stiahnutá okamžite len je potrebné uhradiť si záväzky voči našej firme. Prerušenie spolupráce je možné bez výpovednej lehoty a to po dobu maximálne 1 mesiac. V prípade, že sa spolupráca po uplynutí doby prerušenia neobnoví bude zrušená a vy ste povinná uhradiť jednomesačnú výpovednú lehotu. UPOZORNENIE: Počas celej spolupráce s nami a ani 5 mesiace po ukončení sa nesmiete nikde inde prezentovať ako spoločníčka. V opačnom prípade vám naúčtujeme pokutu vo výške 1000,-Eur.
 

     • Môže isť so mnou na stretnutie kamarátka, ktorá na stránke neinzeruje?
Ak je prezentovaná na našej stránke samozrejme môže. Ak by na stretnutie s Vami šla dáma,ktorá s nami nespolupracuje museli by ste za ňu uhradiť mesačný poplatok za inzerciu. Sme v kontakte s viacerými stálymi klientmi a budeme o tom vedieť.

     • Čo je skaut a aké výhody mi prináša? Ponúkame 50% z každého uhradeného poplatku pre tú z vás, ktorá získa pre inzerciu na našej stránke inú dámu. Táto odmena platí počas celej doby jej inzercie. Za Vašu pozornosť vopred ďakujeme a prajeme veľa úspechov.

     • Vyhodnotenie osobnej štatistiky Vašu osobnú štatistiku došlých ponúk je potrebné zhodnotiť až po uplynutí celého Vášho nie kalendárneho, ale hospodárskeho mesiaca, čiže od - do dátumu splatnosti. Po mesiaci, pretože sa môže stať, že jeden deň budete mať 2 ponuky, druhý 4 a na tretí deň nedostanete žiadnu. Nie je to nič neobvyklé a nie je dôvod na paniku.

    • • Aké výhody má komunikácia s klientom na priamo nie prostredníctvom managera v agentúre?
        • už na základe komunikácie či už mailovej, alebo telefonickej dokážete posúdiť či sa dotyčný chová slušne, alebo nie
        • na základe tohto feelingu odmietnuť stretnutie s ním
        • dohodnutie si podmienok stretnutia priamo s ním vďaka čomu sa vyhnete nedorozumeniam
        • vytvárate si vlastnú databázu klientov, ktoré Vám zostávajú i po ukončení spolupráce s nami
        • firma Vám nepoberá žiadne percentuálne zisky z pracovných stretnutí na rozdiel od agentúr
        • ste paňou sama sebe, pracujete kedy Vám to vyhovuje
        • táto forma uzatvárania stretnutí Vás naučí ako ich úspešne organizovať a dokážete sama sebe, že ste veľmi schopná, naučíte sa podnikať
        • zdokonaľujete sa v cudzom jazyku

     • Mať internet sprístupnený i v telefóne a odpisovať na maily čo najskôr ,každému sa venovať na 100% a prijať čo najviac stretnutí.
Prečo? Aby boli Vaše odpovede čo najrýchlejšie a nedali ste šancu Vašej konkurencii. Uvedomte si, že musíte byť maximálne prispôsobivá čo sa týka dátumu stretnutia, času stretnutia ... Ak nebudete môcť vy bude môcť niekto iný a možno Vám unikne klient z ktorého môžete ťažiť veľmi dlhodobo.Berte každé možné stretnutie, môže sa Vám stať i taká situácia, že z 3 uzatvorených sa Vám jedno zruší a už máte toho málo, je potrebné mať uzatvorených aspoň 5 stretnutí aby ste zrušenie jedného,alebo dvoch až tak finančne nepocítili. Majte neustále na pamäti, že máte záväzky, ktoré treba plniť.

      Na základe čoho si klient vyberá?
Klient si vyberá na základe
        • Vašich fotografií uverejnených na stránke, fotografie musia byť nápadité, farebné, optimistické atď. Na začiatku tohto dokumentu sme Vás upozornili na to, že pre čo najväčší úspech je potrebné s nami úzko spolupracovať, to znamená i dôverovať nám... Trváme na tom aby fotografie bol zhotovené nami. Fotografie je potrebné postupom času meniť a to vždy po určitom čase, dĺžka toho času je vždy veľmi individuálna, navrhujem po konzultácii s Markétou
        • FOTKY, KTORÉ SÚ ZVEREJNENÉ NA STRÁNKE, ALEBO ICH POSIELATE KLIENTOVI NIKDY NEZVEREJ ŇUJTE NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH, KLIENT BY VÁS MOHOL SPOZNAŤ A DOPÁTRAŤ SA TAK K VAŠIM OS.ÚDAJOM A K SÚKROMIU
        • textu ABOUT ME vo vašej prezentácii, ak ho nemáte urýchlene si ho vytvorte a zašlite nám ho( text by mal byť nie príliš dlhý cca 10 viet, musí vystihovať Vašu povahu a zároveň byť neodolateľný :), TEXT NESMIE BYŤ V ROZPORE S DOBRÝM MRAVOM A OKOPÍROVANÝ OD INEJ DÁMY)
        • Vašej mailovej komunikácie (nemala by byť strohá-viď ukážky vo fóre)

 

 

    Predpokladáme, že túto prácu spoločníčky ste začali robiť, pretože chcete zarobiť a nie hradiť poplatok zo svojich prostriedkov. Fotografie, ktoré sa budú posielať klientom sú základom Vašho úspechu a spoločne s inými faktormi ovplyvňujú výšku váško zárobku. Dovoľte nám na základe našich skúseností odporučiť vám ako pri ich výrobe postupovať.
 
    Fotografie musia byť z domáckeho prostredia, žiadny ateliér, jednofarebné pozadie atď..., veľmi vhodné sú fotografie z kaviarne, z reštaurácie, zo záhrady, z prírody i z domu, z vášho bytu. Pár Foto si zhotovte sama tzv. selfie 2 - 3 ks, plus 2 - 3ks nech vám urobí kamaradka, kamarád.
 
    Make - up, vlasy - celková upravenosť...
Zverte sa do rúk profesionálom. Navštívte vizážistku,kaderníka, manikúra, pedikúra taktiež musí byť 100%tná. Profesionálna vizážistka vám krásne vymodeluje kontúry tváre krku. Odporúčame jemné, denné líčenie, žiadne výrazné večerného typu.
Foto typu "Teraz som vsatala a cvakam mobilom" nezarobia ani cent!
 
    Oblečenie | topánky
• minimálne 2/3 ks elegantných obtiahnutých - elastických šiat (ak máte tetovanie, alebo znamienka tak také, aby to zakryli)
• ak vaše krivky nie sú 100%tné odporúčame sťahovací korzet, alebo sťahovacie nohavičky a dlhý rukáv
• pančuchové nohavičky, samodržiace sú vhodné telová farba, i keď ste opálená, ide o prekrytie nerovností, nohy vyzerajú v pančuškách o 100% lepšie:)
• lodičky, sandále na vysokom opätku, pokiaľ je možné ihličkový opatok, nie čižmy - opticky skracujú nohy
• plavky, spodné prádlo zlepšuje postavu, výber je na vás
• foto ktoré vás celé zahaľuje, kabáty, bundy vôbec neposialajte
• ak máte pekné foto z letných dovoleniek, z párty, z reálneho života bolo by super

  Vhodné pózovanie
I keď nemáte miery 90-60-90 môžete vďaka vhodnej póze urobiť výbornú fotku, vyskúšajte viac póz..., tu nájdete vhodné pózy.
 
    Osvetlenie
Foto by malo byt pekné svetle, keď si ich budete zhotovovať mala by ste byť otočená oproti slnku, oknu, svetlu nie tmava kupelňa, chodba...
 
    Pozadie
Dbajte i na vhodný výber pozadia, resp.priestoru kde by ste sa fotila, ak poznáte niekoho kto má pekný dom, byt, prípadne hotelová izba, bazén... výhybajte sa hrdzavým radiátorom a rebrinám:)

Pokúste sa urobiť niečo obdobné ako je týchto fotkách..., úspech sa zaručene dostaví... Prajeme veľa úspechov...

                                                      
 

 

    "Kaja 12.5.2002" Nepíšte si s klientom príliš dlho...
    Každá sa musíte snažiť ... Baby nie z každej ponuky na stretnutie bude letenka mne každý povedal, že si ma vybral aj podľa fotky, ale aj podľa toho ako som si s ním písala, ze som ich namotala:) poznám dievčatá, ktorým sa darí lepšie a ktorým horšie, veď tak ako vždy a všade. Klienta, ktorý má seriózny záujem o stretnutie odhalíte, stretnutie uzatvoríte pomerne rýchlo cca 6 vymeneních mailov, máte letenku, alebo zálohu.

    "Seline 18.9.2002" Aké fotky posielať? a aké sú ceny?
     Ja som mala taký problém, že som veľa klientom odpísala, ale nikto sa mi neozval, neodpísal, stretla som sa s Markétou a ona mi povedala, že sa neposielajú dobré fotky, urobili sme spolu nové a bolo to úplne super, otočka o 180 stupňov, keď budete posielať zlé foto bude to o ničom, najvhodnejšie sú fotky z bežného života, z dovolenky, z párty atd... Pekne sa doma oblečte, nalíčte a sama sa pofoďte s mobilom, aj to sa im páči, alebo poproste kamošku.
3 hod | 350€,
6hod | 450€,
12hod | 690,
24hod | 890€,
48hod | 1090€

    "Adriana 15.1.2003" Ako to asi celé prebieha a ako by mala moja komunikácia s ním vyzerať...
     Dobrý deň ja som mala na začiatku problém s tým, ako komunikovať, samozrejme som sa to časom naučila. Obdržíte od klienta ponuku na Váš mail. Po dohodnutí sa na detailoch Vášho stretnutia si klient musí vyžiadať Vaše os.údaje (vo väčšine, záleží od leteckej spoločnosti, je to meno, priezvisko,dátum narodenia, číslo pasu ...) na zakúpenie letenky. POZOR !!! to, že vy dostanete pracovnú ponuku, neznamená, že sa 100%tne dohodnete a vycestujete. Môže to tak byť i nemusí:) Ponuka môže prísť viacerým dievčatám, klient čaká na odpovede a podľa toho sa rozhodne. Je najlepšie ak príjmete každú ponuku a prispôsobíte sa do maximálnej možnej miery klientovi. Či už v dátume stretnutia, miesta atď... Vaše odpovede musia byť rýchle cca do hodiny! milé,úctivé,zaujímať sa i o jeho záujmy, záľuby atď. Ponuky berte rad radom, pretože sa môže stať, že sa Vám jedna, dve zrušia a Vám toho zostane málo. Radšej si budúci mesiac oddýchnete a budete cestovať menej. Čiže ak sa dohodnete a ja verím, že ste šikovná a zvládnete to ľavou zadnou, klient Vám zašle letenku. Vieme, že vo veľa prípadoch klient žiada ešte doplňujúce fotografie.Nesmie sa stať, že mu napíšete" Im sorry, but i have not...", nachystajte si do zálohy cca 3 fotografie. Ja sa s nimi veľa rozprávam, verte tomu, že ani jeden z nich Vás nekontaktuje preto, že sa nudí a chce si chatovať nato sú iné stránky... Každý jeden mail je potencionálna pracovná ponuka. Predstavte si, že klient pošle ponuku viacerým dievčatám, alebo viacerým firmám, čaká na odpovede a podľa toho sa rozhodne, napíšte Vašu odpoveď tak aby bola 100%tná.Pozorne mail čítajte a odpovedajte na všetky jeho otázky, neodpovedajte „od veci“! Záleží iba od Vás ako ju spracujete. Vynechajte slovne spojenia "ja chcem", a nahraďte ich "rada by som", "chcela by som "... Dovo ľte mi názornú ukážku komunikácie.
  
     1. ukážka Áno takto to má vyzerať klient: "Hello my Nikol, I have a meeting in Vienna this weekend, can you go with me?" Nikol: Hello my dear, thank you for your mail, Im glat to know you and to be your company for this weekend. Im free and i can come, do you have any special requests?" Kiss Nikol.

    2. ukážka Nie takto to vyzerať nesmie. Klient: "Hi, Ivet I need you in Paris for 12 hours. Can you come?" Ivet: "Hi, ok ." ale Takáto odpoveď je v poriadku. Ivet: " Dear sir, thank you a lot your invitation, I have never been in Paris and believ me it can be beautiful time for both of us:))" In case that you have a little free time just write, me something about you, what do you like?"

    3. ukážka Ani takáto odpoveď nie je prípustná. Klient."Dear lady, I would like to invite you and your best friend on a hot trip full of luxury,shopping,good food and wine , who is available?" Simon: "Hello ok its good idea ... :)"
   
    4. ukážka Ukážková odpoveď na predchádzajúci mail. Lila: "Dear Nick, thanks for contacting me. I'm glad to confirm you my availability for the first week in August. It would be a great pleasure to be your company in Dubai. I love travelling, good food, wine ... I don't have any special friend and we don't know each other on VipEscort but I'm an adaptable and easy going person and I like company of a nice girl/lady as well as the company of a gentleman ;) Apart of what you can read about me on my web-profile, it will probably interest you that I am mostly the GirlFriend type - a lot of cuddling and touching, talking and laughing ... I have an open personality, good sense of humour and adventure, fit & athletic physique and a broad range of interests. I am educated, well traveled and well read, smart and confident. Study of languages are one of my hobbies, I speak fluently English, German, Italian & less fluently Spanish. The photos on my page are without digital retouching, however I'm sending you some more - I hope you'll like them. So, that's me. But if you wish to know anything else about me, please do not hesitate to ask. If interested, I would appreciate to know something more about you, your preferences and expectations. Regarding the rates .. please see the list here below. ... looking forward to hear from you soon Kisses, Lila

    5. ukážka Zlý príklad klient "Dear lady, I would like to invite you and your best friend on a hot trip full of luxury,shopping,good food and wine , who is available?" Sara: Im free, Sara malo by to vyzer ť asi takto Hello my dear friend, I thank you for your interest, Im free for this date, do you know exact date for the meeting? Have you any question about me? Thank you Sara Malé gramatické chyby klient určite prehliadne. Pozorne si čítajte maily a zodpovedajte klientom všetky otázky! Neodpovedajte od veci. Neodpovedajte stroho jednou vetou. Aby odpisovanie nebolo pre Vás také zdĺhavé a neupísali ste sa k smrti:), vytvorte si základne koncepty o sebe o Vašich záľubách atď a ak sa Vás na to klient pýta jednoduchým úkonom ctrl C ctrl V to do mailu vložíte:) ušetríte kopu času a klient dostane krásnu odpoveď.

    "Ela 5.6.2003" Nechutné a oplzlé ponuky...
      Stalo sa mi, že mi prišli oplzlé hnusné, bárz aké nechutné ponuky, volala som Markéte, že čo to má byť, keď sme podľa IP adresy zisťovali spoločne o koho ide zistili sme že 90% tých nechutností píšu konkurenčné agentúry, aby nás znechutili a aby sme zo stránky prešli k ním, jednoducho si ich nevšímajte, ak by ich aj písal klient nemusíte ich prijať, ľudia sú rôzni ja som na stránke dlho a som spokojná, tých normálnych a dobrých je samozrejme viac. Dúfam, že som pomohla.

    "Karolina 6.6.2003" Bez zálohy ani na krok...
    Ak je stretnutie niekde kde sa nedopravujete letecny, ale autobusom, autom, taxikom, atď bez zálohy necestujte, nech Vás neopije rožkom, že pošle rezerváciu hotela atď. Veľmi lahko sa može stať, že tam nikto nebude a VY sa preveziete, samozrejme si musíte získlať jeho dôveru, nezabudnite, že mu dáte svoje údaje, stalo sa, že beby si nechali pslať zálohu a neprišli, samozrejme nastal potom problém, nečudujem sa ak sú neseriózne...

    "Simon 12.6.2003" Slováci...
    Pri každej ponuke je IP adresa počítača z akej krajiny klient píše, ak je Slovenská buď je to Slovák, môže písať i po anglicky, alebo je to zahraničný klient, ktorý je na Slovensku. Či je to Slovák zistíte keď si od neho vypýtate tel.číslo a zavoláte mu. Slušne mu vysvetlite, že si chcete iba overiť či je Slovenský, alebo zahraničný klient. Ak Vám pošle číslo so zahraničnou predvoľbou je to na 99% klient zo zahraničia. Mne napísal aj Slovák. Najskôr mi napísal po anglicky a po asi dvoch mailoch mi napísal, že aby som sa nehnevala, ale on je Slovák žijúci v Dánsku, aj tak som sa s ním stretla a bolo super :) Niektorí pošlú aj foto:) Ak nechcete Slovensky

    "Lola 13.10.2003" Posielajú foto...
    Niektorí nemajú problém a pošlú foto, niektorí nie pretože sú ženatí a tak. Pokiaľ je slušný, ja foto nepotrebujem, veď si ho nejdem brať :))) haha

    "Klaudia 12.12.2003" Keď niečomu v maily nerozumiem...
    Klient sa ma spýtal, či som ochotná poskytnúť služby a napísal to v takých skratkách, nerozumela som tomu, poprosila som ho, že som nová a nerozumiem, čo sa pýta, bol veľmi milý a všetko mi vysvetli, páčilo sa mu, že nemám skúsenosti.

    "Kika 2.3.2005" Zľavy...
    Niektorí sa slušne opýtajú aj na zľavu, ja som vždy prejavila dobrú vôľu :), takýchto stánok je moc a konkurencia je veľká. Ceny som znížila cca o 100 – 150,- EUR aj tak je to výborné, ja som dostala letenku a on mal dobrý pocit, aj tak som ešte dostala peniaze navyše :)

    "Carmen 20.11.2007" Kontrola letenky...

    Letenku si skontrolujte hneď po zakúpení a aj deň pred odletom, ja som to neurobila, prišla som na letisko a letenka tam nebola, volala som klientovi a on chudák celý neštastný, že na to zabudol, že ju iba zarezervoval, chcel ju rýchlo kúpiť, ale v lietadle už nebolo voľné miesto, ani v inom, musela som letieť o dva dni neskôr, ale teda zbytočná cesta atď od vtedy si to overujem vždy deň pred odletom a je všetko ok, takže keď vám ju pošle a potom deň pred odletom.

    "Timea 7.7.2008" Stáli klienti...
    Pre Vás je najdôležitejšie budovať si svoju klientelu, aby ste sa stretávali s klientmi, ktorých poznáte a to sa nestane ak s Vami nebude spokojný.

    "Karla 15.2.2008" Klient neprišiel...
    Priletela som do Paríža, ale klient tam nebol mal zrušený let, pretože bolo veľmi zlé počasie a z Kanady lietadlá proste neodlietali. Nepríjemné, ale čo sa dá robiť. To sa stať môže. Vždy musíte mať pri sebe určitú hotovosť, alebo kartu, ktorou sa dá platiť v zahraničí. Jednoducho si zmeníte letenku a odletíte späť.

    "Berkley 25.10.2008" Starám sa o seba je to moja práca...
    Beriem toto ako moju profesiu. Ráno si urobím kávičku, alebo čaj a sadnem k notebooku, nepíš z telefónu, pretože to odfláknem, malé písmená:) poštu si musíte kontrolovať počas celého dňa, na stránke je vyše 30 dievčat a vo svete asi milión:), konkurencia je veľká. Vo voľnom čase navštevujem fitnes, kozmetiku, učím sa cudzie jazyky, sledujem TA3, kvoly všeobecnému prehľadu, naučila som sa veľa o vínach, stolovaní, spoločenskom bontóne....Zarábate si Vašim výzorom a vystupovaním, musíte byť100%tná:)

    "Megan 25.2. 2010" Zlé hodnotenia...
    Klient mi napísal zlé hodnotenie Bola som dohodnutá, že prídem do Prahy, on mi kúpil, letenku, ale ja som neprišla, napísal kade tade zlé hodnotenia a už som nemala žiadnu robotu, dokonca som išla robiť inde, ale našiel ma aj tam, robotu už žiadnu nemám, ďik

    "Ivana 22.9.2011" Ja som zrušila stretko...
    Zrušila som cestu, musela som mu poslať peniaze za letenku. Mala som isť na cestu, ale našla som si medzi tým frajera tak som chcela skončiť, písala som to klientovi a on mi napísal, že mu mám posť peniaze za letenku okolo 320 euro, mal moje meno a priezvisko tak som mu to poslala a bol kľud.

    "Juliana 2.7.2012" Stála klientela...
    Najlepší sú stáli klienti, ja som vždy povedala každému, že na ďalší krát má zľavu, to sa im páčilo, ale asi museli byť aj spokojní, bola som na stránke 3 mesiace a mala som ich kopec, potom som odišla a keď sa minuli, zasa som prišla :)

    "Crystal 1.7. 2013" Jeho os.údaje...
Ja som sa nikdy nebála cestovať, veď keď platí zálohu mám vždy ja, alebo letecká spoločnosť jeho údaje, oni to dobre vedia, vždy bolo všetko v poriadku, som spokojná.

    "Mya 12.12.2014" Klient podal trestné oznámenie na babu...
    Jeden pán podal na kamošku trestné oznámenie. Keď prišla na recepciu, povedala mu, že ide dať peniaze do auta a zdrhla, mal jej meno a priezvisko.

    "Katarina 20.2.2015" Neseriózne dievčatá...
    Ahojte, ja som na stránke už veľmi dlho a pýtam sa každého klienta, čo a ako a som veľa krát zhrozená čo mi hovoria, dievčatá sú neseriózne, viac krát sa mu stalo, že keď kúpil letenku tá baba proste neprišla, na dve podal trestne oznámenia, ja som to nikdy neurobila len tak, keď sa mi stalo, tak som vrátila peniaze za letenku, ale aj tak sa to nie vždy vyrovná, lebo mohol mať on aj iné náklady. Si uvedomte, že má Vaše meno a priezvisko !!!, Čaute

    "Sandra 3.8.2015" Kontrola letenky...
    *** kontrolujte si letenky *** Vzdy, vzdy, vzdy ked ti klient posle letenku mailom necakaj na nic a najlepsie je zavolat tam (cislo je na kazdej letenke aj meno spolocnosti) nadiktovat im kod letenky a oni ti okamzite povedia ci je talenenka zaplatena, spytajte sa aj to ci je letenka menitelna, alebo sa da zrusit, budes mat vacsiu istotu, toto iste urob aj pred odchodom na letisko, pred tym nez budes cestovat na letisko nie 24 hodin ako tu pise ina baba, pred odchodom na letisko, ja to takto robim a je vsetko v poriadku. Drzim palce

    "Tatiana 12.11.2015" Peniaze hneď po príchode...
    Keď prídete vypýtajte si peniažky hňeď po príchode a povedzte mu, že sa musíte ozvať bossovi v agentúre, i keď sa nikomu nehlásite !!! že je všetko v poriadku a že máte peniaze, uvidíte, že Vám ich hneď dá a bude mať rešpekt.

     "Adria 10.03.2016" Kamoška ušla s peniazmi...
    Dohodila som do agentúry kamošku, čo som tažko oľutovala, zachovala sa ako chrapúnka, klient, ktorého som poznala, bola som s ním pred ňou, super človek jej dal peniaze a keď sa išiel osprchovať ušla mu, chudák. Podal na ňu trestné oznámenie, potom mu peniaze vrátila, neviem či jej to stálo za to... krava